عمومیکسب و کار برتر

انواع برد دیزل ژنراتور

پنل کنترل دیزل ژنراتور علاوه بر نمایش کنترل و حفاظت، می تواند دمای آب، فشار روغن، ولتاژ، دور موتور، فرکانس و غیره را نیز کنترل کند. پارامترهای اساسی مانند در گذشته موتورهای الکتریکی یا به عبارتی دیزل ژنراتورها و ژنراتورهای گازی کنترل کننده اتوماتیک نداشتند زیرا صنعت الکترونیک و PLC ها توسعه چندانی نداشتند. به همین دلیل فقط فشار روغن و دمای آب را نشان می دادند. در نهایت، یک سنج نصب شده بر روی یک پانل کوچک و یک سوئیچ که فقط مسئول راه اندازی موتور بود، عملکرد موتور را کنترل می کرد. اما امروزه با گسترش و توسعه تابلوهای کنترل، تمامی عملکردهای موتور توسط این بردها قابل کنترل بوده و دستورات لازم توسط این بردها داده می شود.

صفحه استارت اتوماتیک و صفحه دستی

این نوع پانل ها وظیفه حفاظت در برابر حریق و فاز و شروع حریق را بر عهده دارند. این پنل ها قابلیت محافظت در برابر فشار روغن، آب گرم و سایر حفاظ های تایید شده را دارند.

می توانید صفحه کنترل این نوع دیزل ژنراتور را مطالعه کنید

جریان خروجی ژنراتور

ولتاژ ژنراتور

فشار آب و دمای آب را بخوانید

وصل و جدا کردن شیر برقی روغن یا شیر برقی گاز

توانایی کار با ژنراتورهای دیزلی و گازی

استارت اتوماتیک موتور

روزی را برای روشن شدن موتور ماشین برنامه ریزی کنید

از تمام پارامترهای الکتریکی ژنراتور از جمله حفاظت ولتاژ، جریان و فرکانس محافظت می کند.

محدوده AMF، اضطراری یا اضطراری، ترانسفورماتور

این بردها علاوه بر قابلیت برد AUTO START، می توانند خود ژنراتور را متصل کرده، مصرف کننده را به برق شهری وصل کرده و به ژنراتور متصل شوند.

ویژگی های پنل یا سوئیچر اضطراری Dipsy

قابلیت قطع و وصل کنتاکتور و مولد برق شهری

قابلیت خواندن جریان ژنراتور

حفاظت از قطعات الکتریکی ژنراتور

مانیتور پارامتر برق شهر

امکان زمانبندی کار ژنراتور

قابلیت کنترل سوپاپ سوخت، شمع و…

امکان تعریف خطا در نرم افزار

پانل های سنکرون دو یا چند ژنراتور با یکدیگر و با برق

کارت های سنکرون را می توان پیچیده ترین انواع کارت ها در دسته کارت های کنترل ژنراتور دانست. این نوع کارت ها دارای عملکردها و اپراتورهای زیادی هستند که علاوه بر قابلیت های دو نوع کارت قبلی، قابلیت انجام آن را نیز دارند. کار اشتراک بار و اشتراک گذاری var)، برای اندازه گیری شرایط همگام سازی و ایمنی حالت همزمان.

مشخصات پنل های دیزل ژنراتور سنکرون:

عملکرد موازی با 32 دیزل ژنراتور

اشتراک بار فعال و واکنشی (اشتراک بار – اشتراک گذاری var)

مدیریت و کنترل بار یا توان خروجی

PLC داخلی برای برنامه نویسی منطق تابع لازم

نظارت بر اشیاء برای اتصال به سایر بردها یا HMI

کنترل ولتاژ خروجی توسط ضریب توان و تنظیم کننده ولتاژ (AVR).

اندازه گیری و حفاظت از قطعات الکتریکی و مکانیکی

حفاظت ژنراتور در برابر اتصال کوتاه و منبع معکوس

پشتیبانی از موتورهای دارای واحد کنترل موتور ECU یا ECM

بهینه سازی ساعات کار و توالی ژنراتورهای نفت

چرا ژنراتورها موازی با یکدیگر یا با جریان برق هستند؟

دیزل ژنراتور ها از نظر توان خروجی دارای محدودیت هایی هستند و طراحی ژنراتورهای بالاتر از 4 مگاوات نیز معایبی را از نظر تعمیر و نگهداری ایجاد می کند که باعث می شود مصرف کنندگان و متخصصان ترجیح دهند به قدرت بیشتر ژنراتور یا به عبارت دیگر تامین بار بزرگتر با چندین ژنراتور دست یابند. با یکدیگر

هنگامی که از دو یا چند ژنراتور استفاده می کنید، قابلیت اطمینان شما افزایش می یابد زیرا اگر یک ژنراتور از کار بیفتد، کل تولید شما قطع نمی شود.

راه اندازی چندین ژنراتور به صورت موازی به یک یا چند ژنراتور کوچکتر اجازه می دهد تا با بار کامل کار کنند و در نتیجه کارایی بیشتری داشته باشند.

استفاده از ژنراتورهای متعدد باعث می شود که ژنراتورها برای تعمیرات از مدار خارج شوند و در نتیجه هزینه خاموش کردن یک ژنراتور بزرگ کاهش یابد و ثانیاً زمان بازگشت یک ژنراتور کوچک به مدار کاهش یابد. .

اگر ژنراتورها با یکدیگر یکسان باشند، وجود یک نوع قطعات یدکی برای همه ژنراتورها یک مزیت است و در این صورت ژنراتور با قطعات یدکی مشکلی نخواهد داشت و اگر دو ژنراتور مشکل داشته باشند. همچنین، آنها را می توان با همان قطعات جایگزین کرد، در دسترس نیست، ژنراتور یک ژنراتور دوم را در مدار قرار می دهد.

دکمه بازگشت به بالا